mature marketing

The time is now

vijftig plus marketing

Mature your business.

De groep 50 – 60 jaar heeft het hoogst besteedbare inkomen. Deze groep is nu al omvangrijker dan 20-49 en dit verschil loopt in 2030 op tot 1 miljoen (Bron: CBS Statline).  

De wereld vergrijst. Wat betekent dit voor uw bedrijf of organisatie? Is uw assortiment hier voldoende op afgestemd? Houdt u bij de communicatie voldoende rekening met uw bereikbaarheid of productondersteuning? Prijs is voor deze doelgroep niet altijd de belangrijkste overweging. Kwaliteit staat voorop en loyaliteit nog hoog in het vaandel. Comfort, gemak en ontdekken: eruit halen wat erin zit. Hieronder geef ik een aantal voorbeelden. Neem contact op als u hierover meer wilt weten of de whitepaper wilt downloaden. 

 

Make it easy

De mature (vijftigplus) consument brengt een groot deel van zijn customer journey op het internet door. Ze zijn op zoek naar producten of diensten die bijdragen aan hun levensvisie. Het consumeren op zich is geen doel, maar een middel om de kwaliteit van leven te verbeteren. 

values

Door de overload aan keuze en de transparantie van de markt is onderscheidend vermogen een absolute must. Weet je ze écht te raken, dan wordt het verhaal versterkt door hun intensieve deelname op social media of binnen hun eigen netwerk.  

the time is now!

Ouder worden betekent: De resterende tijd optimaal benutten. Met familie, vrienden, samen en als het moet alleen. Nieuwe dingen doen, plaatsen ontdekken, maar zeker niet stil blijven staan. Comfort, gemak en ontdekken: eruit halen wat erin zit.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.