business is people

Business to Business

Storytelling

your Story.
 My Mission.

Uw verhaal. Daar draait het om.

U bent hoogstwaarschijnlijk niet de enige aanbieder binnen uw branche. Waarin onderscheidt u zich van uw concurrent? Wat is uw specifieke “verhaal”? Een goed verteld, authentiek verhaal over bijvoorbeeld uw vakmanschap, uw productkennis, uw milieuvriendelijke manier van produceren, oftewel: over uw kernwaarden en -competenties, is dé manier om uw concurrentiepositie -duurzaam- te verbeteren. Ik denk als marketeer graag met uw mee: Om uw verhaal helder te krijgen, én over de de manier waarop we het aan uw doelgroep kunnen gaan vertellen.

We geloven natuurlijk niet in sprookjes. Uiteindelijk gaat het om resultaat. Meer potentiële klanten naar uw site, meer omzet, bestaande klanten informeren over de nieuwste ontwikkelingen of het binden van klanten door middel van een evenement. De wereld mag dan steeds digitaler worden, business doe je met mensen. 

Reputatie management

Heeft u enig idee hoe klanten over u denken? Komt dit overeen met de kernwaarden van uw onderneming? Ernaar vragen is geen schande en sterker nog, klanten kunnen deze vorm van “aandacht” over het algemeen wel waarderen. Met kleine aanpassingen is uw klanttevredenheid wellicht met sprongen te verbeteren. 

Attention

Uw doelgroep heeft het druk. Hoe kunt u ervoor zorgen dat uw boodschap hen bereikt? Hoe verloopt hun aankoopproces? Waar halen zij hun informatie vandaan en hoe kunt u daarop inspelen? At Course Marketing helpt u bij het vinden van antwoorden op deze vragen.

Action!

Naast adviseren ondersteunt At Course bij alle communicatie gerelateerde werkzaamheden. Misschien is uw website aan verbetering toe, of wilt u uw klanten cq. prospects door middel van een nieuwsbrief of social media op de hoogte houden. Voor zeer specifieke zaken biedt At Course een netwerk van specialisten een betrouwbare én kostenefficiënte oplossing.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.