consumenten marketing

het juiste doel bereiken

overtuigen

Het verhaal goed vertellen

Consumenten kijken verder dan het product of de dienst die u aanbiedt. Authenticiteit en ecologie nemen als selectiecriterium een steeds belangrijker plaats in. Transparantie en 24/7 bereikbaarheid is de norm. Hoe verhoudt u zich tot de overige aanbieders?

non-profit

Het toewijzen van budgetten of wijzigingen in de vergoedingensfeer wordt steeds belangrijker. Het bestaansrecht van zorgorganisaties, scholen en maatschappelijke organisaties is steeds meer afhankelijk van de wijze waarop men zich profileert én welke resultaten men behaalt. Het aantal leerlingen, aanvragen of bezoeken zijn criteria die onderhevig zijn aan de juiste communicatie en/of productproposities. Denk hierbij aan transparantie en keuzemogelijkheden. Er zal steeds meer behoefte zijn aan diensten die de kwaliteit van leven in zijn algemeenheid te bevorderen. 

 

fast Moving

Een plaats in het schap is onder meer afhankelijk van de doorstroming en de marge bijdrage, evenals de functie binnen de assortimentspropositie van de retailer. Het productbeleid is erop gericht zowel de consument als de retailer tevreden te houden. Continue onderzoek, productontwikkeling en account management zorgen voor een continue flow binnen het portfolio, waar voor communicatie en promotie eveneens een grote rol is weggelegd. Door jarenlange ervaring en kennis van het hele spectrum kan At Course naadloos invulling geven aan een interim functie binnen deze categorie ofwel projectmatig een bijdrage leveren.

Advies of inspiratie?

Het is altijd interessant om te horen hoe mensen “onbevooroordeeld” tegen je merk aankijken. Komt het overeen met de merkwaarden waar u voor staat? Even afstand nemen, out of the box denken, inspiratie sessie met het team. 

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.