mature marketing

the time is now!

About

 mature your business.

De groep 50 – 60 jaar heeft het hoogst besteedbare inkomen. Deze groep is nu al omvangrijker dan 20-49 en dit verschil loopt in 2030 op tot 1 miljoen (Bron: CBS Statline).  

Zelf vijftigplusser, herken ik me vaak niet in de communicatie die voor deze doelgroep wordt gemaakt. Ik heb me daarom verder verdiept in mature marketing, zowel vanuit persoonlijke als zakelijke interesse. We worden steeds ouder, maar onze cognitieve leeftijd “verjongt”. De wens je te blijven ontwikkelen en kwaliteit van leven zijn belangrijke aspecten. Oftewel: de resterende tijd optimaal benutten. Met familie, vrienden, samen en als het moet alleen. Nieuwe dingen doen, plaatsen ontdekken, maar zeker niet stil blijven staan. Comfort, gemak en ontdekken: eruit halen wat erin zit. Hieronder geef ik een aantal voorbeelden. Neem contact op als u hierover meer wilt weten of download de whitepaper

 

Make it easy

De mature (vijftigplus) consument brengt een groot deel van zijn customer journey op het internet door. Ze zijn op zoek naar producten of diensten die bijdragen aan hun levensvisie. Het consumeren op zich is geen doel, maar een middel om de kwaliteit van leven te verbeteren. 

values

Door de overload aan keuze en de transparantie van de markt is onderscheidend vermogen een absolute must. Weet je ze écht te raken, dan wordt het verhaal versterkt door hun intensieve deelname op social media of binnen hun eigen netwerk.  

the time is now!

Ouder worden betekent: De resterende tijd optimaal benutten. Met familie, vrienden, samen en als het moet alleen. Nieuwe dingen doen, plaatsen ontdekken, maar zeker niet stil blijven staan. Comfort, gemak en ontdekken: eruit halen wat erin zit.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.

We gebruiken cookies om u de beste online ervaring te geven. Door akkoord te gaan accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.