about at course 

About

My Story.
 My Mission.

Senior Marketing Professional met “human touch”. Ruime ervaring in commerciële bedrijven met verbreding naar meer maatschappelijke organisaties. No-nonsense en dienstbaar resultaatgericht. 

Mijn missie is bedrijven en organisaties persoonlijk te ondersteunen bij het ordenen, opstellen en/of uitvoeren van marketing- en communicatieplannen. Dit door middel van een helder advies, een transparante werkwijze en een efficiënt uitgavenpatroon. Het verplaatsen in je doelgroep is de essentie van marketing. Maar het verplaatsen in je collega of opdrachtgever en het werken aan duurzame relaties door elkaar te inspireren, te coachen en te versterken vind ik persoonlijk ook van belang.

People’s business

De belangrijkste basis om effectief te kunnen communiceren is te weten wat een doelgroep bezighoudt. Het toepassen van de juiste segmentatie is daarbij essentieel. Niet alleen demografisch. Het toepassen van een “geo marktprofiel” is bijvoorbeeld ook een mogelijkheid.

Sustainability

Duurzaamheid is de norm. Maar ook een kans voor uw bedrijf of organisatie om er een relevant thema van te maken, met een voor alle partijen gewenst resultaat. Schoner, zuiniger of mooier. Ook maatschappelijk – sociale doelen kunnen hierin een rol spelen.

Challenges

Hoe hoog legt u de lat? Mijn ambitie is nog een aantal passen te nemen. Op de motor of vakmatig: Ik blijf mezelf graag ontwikkelen. Kijk hieronder voor publicaties en referenties.

articles

Activities

Life long learning. Dat is mijn instelling. Het volgen van masterclasses, deelname aan kennissessies of het schrijven van artikelen om bij te blijven op dit dynamische vakgebied.

Up-to-date d.m.v. Masterclasses en andere activiteiten o.a. Blockchain, Positionering, Content marketing, Design thinking. Alumnivereniging Karel Jan Alsem Zorgmarketing. Scrum Product Owner.

Publicaties: White paper Mature marketing, geschreven op basis van de “Grey Ocean Strategy” van Edgar Keehnen, White paper Global Branding geschreven n.a.v. NIMA bijeenkomst aan het C.I.M., Cookham. Artikel Marketing Tribune “Tijd voor 50+ emancipatie”.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.

We gebruiken cookies om u de beste online ervaring te geven. Door akkoord te gaan accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.