roadmap at course 

About

My Story.
 My Mission.

Linda van der Zwan

Senior Marketing Professional die verder kijkt: commercieel, maatschappelijk en sociaal. Frisse vijftiger met ruime ervaring in commerciële bedrijven en affiniteit met maatschappelijk georiënteerde organisaties. 

Mijn missie is bedrijven en organisaties persoonlijk te ondersteunen bij het ordenen, opstellen en/of uitvoeren van marketing- en communicatieplannen. Dit door middel van een helder advies, transparante werkwijze en een efficiënt uitgavenpatroon. Het verplaatsen in je doelgroep is de essentie van marketing. Maar het verplaatsen in je collega of opdrachtgever en het werken aan duurzame relaties door elkaar te inspireren, te coachen en te versterken vind ik persoonlijk ook van belang.

People’s business

De belangrijkste basis om effectief te kunnen communiceren is te weten wat een doelgroep bezighoudt. Het toepassen van de juiste segmentatie is daarbij essentieel. Maar ook het momentum is van belang. Zijn ze onderweg? Of juist thuis en op zoek naar een oplossing? Geïnteresseerd in gerelateerde onderwerpen?

sustainability

Duurzaamheid is de norm. Maar ook een kans voor uw bedrijf of organisatie om er een relevant thema van te maken, met een voor alle partijen beter resultaat. Schoner, zuiniger of mooier. Ook sociaal-maatschappelijke doelen kunnen hierin een rol spelen.

Challenges

Hoe hoog legt u de lat? Mijn ambitie is om nog een aantal toppen te bereiken via mooie bergpassen. Op de motor of vakmatig: Ik blijf mezelf graag ontwikkelen. Kijk hieronder voor publicaties en referenties.

articles

Activities

Life long learning. Dat is mijn instelling. Het volgen van masterclasses, deelname aan kennissessies of het schrijven van artikelen om bij te blijven op dit dynamische vakgebied.

Updates en Masterclasses o.a. Content Marketing, Digital Transformation. Aanvullende specialisaties zorgmarketing en mature marketing. Certificatie Scrum Product Owner (2018). Certificatie Google Ads Search (2020)

Publicaties: White paper Mature marketing, geschreven op basis van de “Grey Ocean Strategy” van Edgar Keehnen, White paper Global Branding geschreven n.a.v. NIMA bijeenkomst aan het C.I.M., Cookham. Artikel Marketing Tribune “Tijd voor 50+ emancipatie”.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.