Projects & Experience

Marketing coaching

Consultant op het gebied van marketing strategie, voorafgaand aan online marketing campagnes en optimalisatiewerkzaamheden.

marketing management

Strategiebepaling, het vernieuwen van de verpakkingslijn en de  briefing voor een nieuwe website zijn onder meer de taken die ik hier heb uitgevoerd. Tevens tijdelijk (gedeelde) bedrijfsleiding gevoerd.

Website

Website content, briefing en productiebegeleiding. Overstag ICT is aanbieder van TeleQ, een bereikbaarheids-managementsysteem voor o.a. zorginstellingen.

campagne management

Voor de klant Ouderenfonds faciliteerde ik een volledige campagne: Promotie mechanisme, website en social content, SMS activatie, campagne optimalisatie en fulfilment.

international product management

Ontwerp en implementatie internationale verpakkingslijn. Projectmanagement strategisch partner Salomon FoodWorld (Duitsland). Ontwikkeling Websites Le Duc Fine food (exportmerk) en DUCA (Benelux)

nima-b coach

Het begeleiden en coachen van een groep afstudeerscriptanten NIMA-B. 

senior product management

Als tijdelijke vervanging NPD pipeline en productontwikkeling succesvol voortgezet. Projectmanagement met Duitse en Franse dochterbedrijven.

marketing management

Definitie en uitwerking positionering van bekende Rotterdamse spataderkliniek met ambities op andere terreinen.

marketing specialist

Ontwikkeling van “all inclusive” verblijf en zorgalternatief voor verzorgingshuis: “Zorgeloos Wonen”. Inmiddels succesvol geimplementeerd omdat het voldeed als een betaalbare optie.

marketing management

Van “onbegrijpelijk lekker” naar “The Happy World of Haribo”. In ruim 15 jaar ben ik o.m. verantwoordelijk geweest voor de transformatie van een commercial met een bekende artiest naar een waardevol en gewaardeerd snoepmerk met een posititionering waar je vrolijk van wordt.

account management

Het managen van de samenwerking met een groep retailers binnen food, destijds binnen Nielsen beschreven als filiaal 2 bedrijven. 

trade marketeer

Het managen van de assortimentspropositie bij de retailer. Kwantitatief onderzoek, productontwikkeling en account management zorgen voor een continue flow binnen het portfolio, waar voor promotie een grote rol is weggelegd.

blijf op de hoogte

Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.