zorgmarketing
De kritische zorgconsument
uw zorgproduct
De wijzigingen in de vergoedingensfeer én de veranderende behoeften van de zorgconsument vragen om nieuwe productperspectieven.
De zorgconsument is kritisch en dit vraagt niet alleen om “een goed product” maar ook om de juiste communicatie. Heeft u daarvoor de juiste positionering gekozen? Staat bij u niet alleen de kwaliteit voorop, maar is het duidelijk waarom men juist voor úw organisatie moet kiezen? Met welke aspecten onderscheidt u zich van uw collega zorginstellingen?
Keuzemogelijkheden en aanvullende diensten bieden kansen. Zaken die de kwaliteit van leven in zijn algemeenheid bevorderen. Consument-vriendelijke afspraaksystemen, korte wachttijden, een kop koffie of meer privacy. De juiste klantbenadering speelt een grote rol bij de beoordeling van het gehele traject en straalt uit op uw gehele organisatie.
marketing en communicatie
projecten
Productontwikkeling
Projectondersteuning. Bijv. vernieuwen website of begeleiding inkooptraject specifieke communicatie trajecten
Semi-continue ondersteuning, bijvoorbeeld het bijhouden van social media of nieuwsbrieven
Verbetertrajecten cliënttevredenheid
blijf op de hoogte
Nieuwsbrief: 1 x per kwartaal het laatste nieuws en wetenswaardigheden.
of