care and cure: serious business.

Van patiënt tot zorgconsument. Dat vraagt om communicatie en innovatie.

vergelijken en kiezen.

Transparantie over vergoede en particuliere zorg, wonen en aanvullende diensten vragen niet alleen om “een goed product” maar ook om de juiste communicatie.  Contactmogelijkheden, servicelevels en reputatiemanagement zijn belangrijk. Heeft u daarvoor de juiste positionering gekozen? Staat bij u niet alleen de kwaliteit voorop, maar is het duidelijk waarom men juist voor úw organisatie moet kiezen? Met welke relevante aspecten onderscheidt u zich?

cliënt-vriendelijk.

Naast alle voorgeschreven kwaliteitsstandaarden en wetgevingen zou je bijna vergeten hoe je de cliënt tevreden houdt met de kleine dingen. Bereikbaarheid, koffie, korte wachttijden, eenvoudig afspraken maken en wijzigen, een prettige wachtruimte. Deze aspecten hebben een grote invloed op de totale perceptie maar zijn mogelijk met kleine aanpassingen te realiseren.

Naast advies op het gebied van marketing en communicatie biedt At Course in samenwerking met Overstag ICT de implementatie van TeleQ aan, een klantvriendelijk telefoonmanagement systeem dat optimale bereikbaarheid 24/7 garandeert. Dit cloud based systeem is bij een groot aantal zorgorganisaties al succesvol geïmplementeerd.   
Voor alle vragen kom ik graag vrijblijvend bij u langs.

Product-ontwikkeling.

De wijzigingen in de vergoedingensfeer vragen om nieuwe productperspectieven. Een breder aanbod van prijsproposities en keuzepakketten voor aanvullende diensten bieden kansen voor uiteenlopende branches. Naast (thuis-)zorg en probleemoplossende dienstverlening zal er steeds meer behoefte zijn aan diensten die de kwaliteit van leven in zijn algemeenheid bevorderen zoals op het gebied van welness, horeca, sport en onderwijs.

Mag ik u helpen?

Stel vrijbijvend uw vraag

At course.

Senior Marketing Professional with human touch. Specialist in Mature en Zorg Marketing.

Contact.

linda@atcourse.nl
06-51182495
KvK inschrijving Breda 50922327